petek, 12. julij 2013

DELUJEŠ KOT PRIZMA ALI KOT LASER?


Pridejo dnevi, ko se ne morem izogniti refleksiji o tem, kako, kam in zakaj vlagam svojo energijo. Tema je bolj pomembna, kot sem si predstavljala.

Ni me sram priznati, da se včasih ujamem v vzorce, za katere sem verjela, da sem jih že predelala. Potem pa se deja-vu situacija ponovni v še bolj hard cord boli.
 A bom tokrat dojela? Ali se bom še kar vrtinčila in vrtavčila in izgubljala energijo na tisoč načinov, namesto da bi uživala v življenju in dovolila, da me podpre?
Vprašam se, kaj se lahko iz tega naučim, kaj bom spremenila, da opravim izpit in se premaknem na naslednji nivo. 

Hkrati z ozaveščenim vzorcem se pojavi ključ-no (nagradno) vprašanje:



 
Moje današnje ključno vprašanje je: 
hočem biti LASER ali PRIZMA?

Nasvet sebi: Ko je kriza in ne moreš kontrolirati posledic, se fokusiraj na svojo najmočnejšo točko. Čuvaj energijo, čuvaj energijo, čuvaj energijo za situacije, ko je potrebno nekaj pomembnega, in s premišljenim namenom premakniti v smeri rešitve. Obrni se navznoter, umiri se in se začuti, napolni. Ko pride pravi čas, ga boš prepoznala in se usmerila sproščeno, skoncentrirano.
Spočita, ker se nisi izčrpala za kr neko frfotanje in iztrošanje in smešne poskuse kontroliranja nečesa, kar je obsojeno na neuspeh. Sodeluj s tistimi, ki naredijo korake proti tebi in ne samo ti proti njim. Loči igralce od bleferjev in vlagaj energijo pametno.
V vsakem trenutku ti lastno počutje pove, ali si del problema ali del rešitve in lažeš si, če pričakuješ rešitev od kogarkoli drugega kot iz globine sebe. 

KDO MI ŽE LAHKO PREPREČI, da zavzamem svoje mesto v svetu in se zavem svoje vrednosti?
...
...
...
Samo in izključno oseba v ogledalu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar