sreda, 1. maj 2013

Skupnost UGLAŠENA

Naj bom prizemljena, ko sem odzemljena!

 
 

Zveni nemogoče, pa vendar si dovolim izreči tako željo. Če uspe drevesu, da je hkrati pripeto na zemljo in širi veje v nebo, lahko tudi meni.

 
Paradoksi se po moji izkušnji običajno izkažejo kot tisti ključni prelomi paradigem, potrebni, da naredimo preboj iz obstoječega v želeno stanje.
 
 
 
 
Včasih se mi poheca, da je naša usoda kot tista krogla, v kateri pretakaš kroglico po poligonu in na nekaterih izzivih sicer odletiš iz ovinka, ampak ne moreš naprej, dokler tega ovinka ne sfuraš.
Moja trenutna lekcija v tečaju prizemljevanja (hehe) je imenovana sprejemanje. Do zdaj sem se naučila o vseh niansah dajanja in homeopatski dozi sprejemanja, zdaj pa je čas za ravnovesje. Tu, na našem mavričnem hribu, sem brezglasno zakričala polni luni SPREJMEEEEEEEEEEEM in ALELUJAAAAA! Sprejmem idejno, duhovno in konkretno podporo pri delovanju od ljudi, ki si želijo prestopiti na naslednjo raven svojega življenja in pomagati pri kreiranju drugačne resničnosti.
Poco a poco.
Zaupam, da lahko z integriteto izpeljem vse, kar mi skozi domišljijo sestopa v zavedanje, vendar tega nikakor ne morem fizično izpeljati sama, je bistveno preveč.
 
Ključ je ta: če se sfokusiram na tisto, kar najboljše in najraje počnem, in pritegnem kompatibilne ljudi z enako željo – delati to, v čemer so najboljši in jih iskreno veseli - pridobimo ogromno količino skupnih referenc, poznanstev, nasvetov, veščin, idej, dogodivščin, možnosti in vzvodov.
 
Povezovati je moj talent, ki ga objemam v naslednjem poglavju življenja, in združuje izkušnje vseh dosedanjih poti. Na umetniškem, duhovno-duševnem in poslovnem področju. V kreiranju win-win situacij uživam in se počutim, kot da plešem z življenjem. Ozaveščam, kaj je pri vsem skupaj dejansko moja naloga in kaj poslanstvo drugih, vas, ki prihajate v moj (kmalu naš skupni) srčni prostor. Naj se kot biblijski Rdeči šotor razpne čez naše ljubo mesto in od tu navzven, do koder ga bo ponesla naša domišjija.
Moja prošnja Univerzumu ob tem je bila: Naj me najdejo tiste, ki me iščejo. Izražala bom svoja sporočila in če čutite, da se vas dotaknejo, smo si verjetno namenjene. Vsak nov dan mi prinese novo čudovito Žensko, ki kakor da sem jo iskala, ona pa mene. Osvežujem vas torej z informacijo, da NISTE SAME, ogromno dušnih sester imate, ki se ukvarjajo s podobnimi izzivi, in prihaja čas, da se spoznate. Sprejmete in ponudite podporo na način, ki vam omogoča razvoj.
 
Želim vas za začetek povezati na enem mestu, kar bi bil javni dogodek v MB. Pod klicem Razcvetimo se s pomladjo bi predstavila nekaj zelo zanimivih Žensk, ki jih ŽELITE doživeti in slišati njihove izkušnje. Te dni bo spisano vabilo in splanirano. Pravi trenutek prihaja, skoraj je že tu. Igram se z datumom 13.5., razmišljam o lokaciji … kak predlog?
Če gojiš do mene neko mero zaupanja in čutiš impulz, da bi me na tak ali drugačen način rada podprla pri razvoju in manifestaciji idej, sem odprta za predloge, ponudbe in povezave. Ne grem se več monologa in teoretiziranja in prosim za sodelovanje tiste od vas, ki ste pripravljene kaj spremeniti najprej v sebi, potem pa v okolju, in to ZDAJ.
Dovolj ponižna sem postala, da prosim za pomoč in jo bom sprejela, pa hkrati dovolj močna, da svoje delovanje podprem s srcem in izpustim starodavni strah, da bi kakorkoli s kom manipulirala, če si dovolim biti to, kar sem. Nekateri namreč ne zmorejo verjeti v paradoks, da je možno delovati z integriteto na več področjih hkrati, jaz sem pač večna učenka in ta izziv me je vreden.  Tebe tudi.
Vabljene v skupnost UGLAŠENA vse ptice iste, enake ali podobne jate, zajadrajmo s pravim vetrom!
Kmalu tudi na FB in v medijih, marsikje, tudi z vašimi pobudami.
Pričakujem vaš odziv, drage sestre, kar na blogu ali na mail uglasena@gmail.com, ki sem ga otvorila za vas ravnokar, dokler ne naredimo spletnih in fizičnih srečevalnic.
Jaz že v nizkem štartu. Mi boste pomagale razširiti sporočilo, da prihaja svež, NOV VAL ženskosti, prosim? Zaupaj - tudi tebi bo lažje in bistveno bolj veselo, če se bomo razvijale skupaj!
fotka: Angelina

Ni komentarjev:

Objavite komentar